Víkendové diskusie: O slobode slova, zmene v súdnej rade a prezidentka o svojich plánoch Na telo prinesie exkluzívny prieskum agentúry Focus o tom, či si voliči želajú alebo neželajú, aby Ivan Korčok vstúpil do straníckej politiky.
Bolt Business preraďuje na vyššiu rýchlosť, za volant sadá Edgar Cinegr Český a slovenský tím platformy Bolt posilnil Edgar Cinegr, ostrieľaný manažér s desaťročnými skúsenosťami v oblasti rozvoja a expanzie podnikania.
Podpora slobody tlače je v kríze. Slovensko prepadlo o 12 priečok až na 29. miesto Sloboda tlače na celom svete je ohrozovaná zo strany politických úradov, ktoré by mali byť jej ochrancami. Vyplýva to zo správy organizácie Reportéri bez hraníc.
Seriálový hit Dunaj sa, po utorkovom úbytku divákov, znovu prebral k vysokým číslam Druhé miesto vo štvrtkovom rebríčku sledovanosti patrilo spravodajskej relácii Televízne noviny a tretie Počasiu na Markíze.
Telekom vydáva špeciálne noviny so správami, ktoré nikto nechce čítať Operátor tak pri príležitosti Svetového dňa slobody tlače vzdáva rešpekt slovenským novinárom, ktorí sú čoraz viac terčom nenávistných správ.
Záujem o hokej je extrémny. Majstrovstvá sveta bude sledovať 80 percent Slovákov Vyplynulo to z prieskumu Samsungu, ktorý sa stal oficiálnym partnerom MS IIHF v ľadovom hokeji 2024.
Na českom reklamnom trhu kreativita nestačí. Aj preto sa tam slovenským agentúram príliš nedarí THIS IS LOCCO odišlo z Česka. Vraj im to nedáva ekonomický zmysel. Zisťovali sme preto, čo na tento krok hovoria ostatné slovenské agentúry, ktoré tak isto podnikajú v Prahe.
Viac ochrany pri online nákupe. Nové pravidlá pre dvojakú kvalitu i falošné recenzie Nové pravidlá nakupovania cez internet prináša novoprijatá legislatíva vychádzajúca zo smernice Európskej únie, ktorou sa už aj na Slovensku budeme riadiť.
Plzeňský Prazdroj upravuje identitu svojich nealko pív. Birell mení dizajn Za návrhom novej vizuálnej identity a loga stojí londýnska agentúra Purple Creative, samotnú podobu balení si vzala na starosť talianska agentúra Smith Lumen.
Textárska súťaž Zlaté pero vyhlásila 12. ročník. Hostiteľským mestom je Bratislava Vychytená súťaž o najlepší text vo verejnom priestore sa minulý rok otvorila aj príspevkom zo Slovenska.
Ranná show Rádia Expres bude mať novú moderátorku. Hemendex posilní známy hlas Poslucháčom sa prvýkrát prihovorí v pondelok 6. mája.
Prokop 2023: Poznáme shortlist najlepších PR kampaní Porota hodnotila 175 prihlásených prác od 39 zadávateľov pre 87 klientov, z ktorých 108 prác postúplo na shortlist.
Šetria ľudské zdroje a čas. Ministerstvo zahraničia Ukrajiny má virtuálnu hovorkyňu Virtuálna hovorkyňa dostala meno Viktórija Šiová a vytvorili ju podľa podoby Rosalie Nombreovej, ukrajinskej speváčky a mediálnej osobnosti narodenej v Donecku.
Z ta3 odchádza Oľga Dúbravská. Prijala ponuku z politiky Nastúpiť by mala do kancelárie podpredsedu vlády pre plán obnovy a znalostnú ekonomiku Petra Kmeca.
Špeciálny dres, ktorý zachraňuje duše: Vraj vypína notifikácie! Existuje work life balance? Odborníci na prácu tvrdia, že majú nové riešenie. Polovica Slovákov zažila vyhorenie: Ako si zachrániť dušu?
Na nože aj Dunaj znovu kraľovali trhu, no voľný deň ubral seriálovému hitu divákov Oba najsledovanejšie programy utorka a stredy skončili tesne pod hranicou polmiliónového publika, konkurenciu však nechali ďaleko v závese.
Pepe Majeský: Z Let´s Dance sa stal event roka, geniálne trio porotcov by som nemenil Brandový a imidžový dosah Let´s Dance je obrovský, často nemerateľný peniazmi. Skúste si položiť otázku, koľko by ste museli investovať do nejakých kampaní, aby ste sa zviditeľnili. A toto práve Let´s Dance robí dokonale - hovorí v rozhovore režisér a kreatívny producent tanečnej šou Pepe Majeský.
Novým country managerom Microsoft pre Slovensko a Česko je Michal Stachník Túto vedúcu pozíciu preberá od Michala Mareka, ktorý zastával funkciu len dočasne. Michal Stachník nastupuje do vedenia spoločnosti 1. mája 2024.
Máj na Joj play. Okrem majstrovstiev v hokeji uvedú aj stand-up či slovenské kinohity Slovenská streamovacia platforma JOJ Play si za dva roky získala viac ako 400 000 používateľov a ako jediná poskytuje zábavu aj v bezplatnom balíku.
Magnesia predstavuje po 11 rokoch novú vizuálnu identitu Symbolizuje ju levia sila prírodného horčíka.
Lukáš Kočiš: Urobíme aj 80 tendrov za rok, každý stojí tisícky eur "Každý tender stojí v priemere 2 až 3-tisíc eur," hovorí Client Service Director eventovej a produkčnej agentúry Leopard Production Lukáš Kočiš v podcaste Stratégií OK360. °
Názorová pestrosť zlyhala, RTVS by mala dávať priestor všetkým. Odkazuje Machala a spochybňuje, že Zem je guľatá "Nebol som vo vesmíre, tak nemôžem tvrdiť, že Zem je guľatá," prekvapil svojim vyjadrením v relácii RTVS Reportéri Lukáš Machala.
Peter Kopačka je nový generálny riaditeľ spoločnosti British American Tobacco Slovakia Vo funkcii nahradil od 1. apríla Martina Žáka.
Z Kena kaskadér. Ryan Gosling v novej komédii ukáže, že aj hrdinovia sú obyčajní muži Je zvyknutý na pády z výšky, havárie, požiare a riadne bitky. Sú však situácie, ktoré nezvládne ani skúsený kaskadér.
Slnko v sieti? Bola to oslava filmu na politickom mítingu opozície v priamom prenose, hodnotí predseda Rady RTVS Igor Gallo v rozhovore pre agentúru SITA vyjadril svoj názor na odovzdávanie cien Slnko v sieti, ktorý divácku verejnosť rozdelil na dva tábory. „Nechcem byť ironický, ale oba názory vnímam ako správne,“ povedal.
Tatra banka v novej kampani vstupuje do detského sveta finančnej gramotnosti Nová kampaň svetovo najoceňovanejšej slovenskej banky od MADE BY VACULIK predstavuje jej najmladšiu inováciu, prvú Detskú mobilnú aplikáciu TABI od Tatra banky.
Za lístkami na Let‘s Dance turné za len tak zaprášilo. Markíza pridáva ďalšie termíny Všetkým fanúšikom tanečnej šou Let‘s Dance umožní veľkolepé turné v slovenských mestách zažiť večer plný tanca, hudby, zábavy a úžasných kostýmov.
Značka Amawell si pre kampaň na vstup do e-commerce vybrala Kreator Group Kreator Group vyskladal tím expertov z agentúr Wiktor Leo Burnett, Starmedia, DataConcept, Data on Steroids a Leopard Production.
Stand-up comedy šou sú na streame hit. Po ich úspechu na Voyo prináša svoj prvý aj Joj play Konečne Spolu. To je názov nového stand-up comedy špeciálu dvojice komikov Michaela Szatmaryho a Tomáša Hudáka.
Najväčší hráč na trhu udržateľnej mobility, značka Ayvens vstupuje už aj na slovenský trh Slovensko sa stalo jedenástou krajinou z celkového počtu 42 krajín, v ktorej sa spustila komunikácia novej značky Ayvens. Značka na Slovensku operuje s flotilou viac ako 17 000 vozidiel.
Novou moderátorskou posilou Fun rádia je známy influencer a youtuber Expl0ited Peter Altof sa ako „Moderátor v zácviku“ predstavil verejnosti v podvečernom vysielaní Najväčších nových hitov a aj v článkoch a krátkych videách na sociálnych sieťach viacerých slovenských médií.
Fitshaker má novú kampaň. Poukazuje v nej na sebavedomie, ktoré sa dá nadobudnúť cvičením V kampani z dielne agentúry Kreatívna Dvojica znie opäť známa pieseň Sme také, aké sme.
Poznáme víťazov národných filmových cien Slnko v sieti. Najviac ocenení získal Invalid V piatok 26. apríla sme spoznali filmové diela a tvorcov, ktorým Slovenská filmová a televízna akadémia udelila ocenenia za rok 2023.
Spoznajte víťazov Digital PIE 2024 a Digital PIE agency Na galavečere sa rozdalo až 90 ocenení PIE. Vychádzajúcou hviezdou je Signity, special award má TrollWall AI, DIGIAL PIE AGENCY 2024 je This is Locco.
Víkendové diskusie: Zákon o neziskovkách, zmena RTVS na STVR i duel Lipšic a Šramko Markíza po dvoch týždňoch mlčania, kedy dopredu nechcela prezradiť hostí víkendového Na telo, tento týždeň už obsah relácie netají. Prinesie aj exkluzívny prieskum preferencií politických strán.
Nečakaná novinka. Tanečná šou Let‘s Dance vyrazí na veľkolepé turné po Slovensku Štart predaja vstupeniek a prvé mestá, do ktorých zavíta jesenné turné Let‘s Dance, budú odtajnené už túto nedeľu, 28. apríla, počas televízneho priameho prenosu tanečnej šou.
Problém stalkingu a kyberstalkingu rieši v kampani poradenské centrum ALEJ Kampaň zameranú na nebezpečné prenasledovanie a obťažovanie, nie len v online svete, môžete vidieť aj v priestoroch nákupného centra Eurovea v Bratislave. Ukazuje v ňom správy, ktoré stalkeri posielajú ženám.
Tomáš Maštalír ako ťahák ďalšieho krimi seriálu, tentoraz pre Českú televíziu Ostravské štúdio ČT prinesie novú trojdielnu krimisériu do režiséra Petra Bebjaka od 28. apríla. Od rovnakého dátumu si ju budete môcť pozrieť aj na Voyo.
Zamestnanci RTVS dnes protestovali proti vládnemu zákonu v smútočnom oblečení Tento akt, Čierny deň RTVS, symbolizuje pomyselné úmrtie slobody, nezávislosti a verejnoprávnosti v prípade zániku a politického ovládnutia verejnoprávneho telerozhlasu.
Poznáte nový svetový megahit v streamingu? Vieme detaily z natáčania minisérie Šógun Seriál sa, od svojho spustenia začiatkom roka, stal vo svete číslo 1 medzi premiérovými seriálmi pre dospelých.
E-shopom hrozí prepad tržieb. Podporu cookies tretích strán ukončí už aj Chrome Po tom čo podporu súborov cookie tretích strán ukončili známe prehiadače Safari, Mozilla, či Edge, plánuje tento rok eovnaký krok urobiť aj gigant Google.
Tender roka: ČSOB po 17 rokoch mení kreatívnu agentúru O kreatívu celej skupiny ČSOB - a teda banky, poisťovne, leasingu, aj ČSOB Advisory a ČSOB nadácie sa bude po novom starať MullenLowe GGK, ktorá nahradí MUW Saatchi&Saatchi.
Spustili natáčanie nového Voyo Originálu Bora. Jeho prípravy trvali dlhých 7 rokov Šesťdielna komediálna detektívka ponúkne napätie, záhady v štýle Agathy Christie, humor čierny ako olivy a hviezdne obsadenie s poprednými českými a slovenskými hercami.
Iva Ambrožová z Lego: Až tretina slovenských rodín sa vôbec nehrá Rodičia varia a upratujú, hoci vedia, že spoločná hra ich deťom prospieva.
RTVS sa má zmeniť na STVR. A to nie je všetko. Bude mať viac reklamy ako Markíza a Jojka? Vláda sa pustila do zmien fungovania RTVS vo veľkom. Okrem zmeny názvu na Slovenskú televíziu a rozhlas im chce pridať peniaze cez výrazné zvýšenie povolenia reklamy.
Čaká nás najväčšie superhrdinské dobrodružstvo. Sily spojili Deadpool a Wolverine Nová marvelovka Deadpool a Wolverine príde do našich kín koncom júla. Štúdio Marvel predstavilo úplne nový trailer.
Milan Bielik o Young Lions 2024: O budúcnosť reklamy vôbec nemám strach Chief Creative Officer agentúry MADE BY VACULIK tento rok predseda porote Young Lions. Mladí podľa neho chcú tvoriť, dokážu sa za svoje nápady postaviť, no potrebujú vo svojich agentúrach väčšiu podporu a dôveru.
Začína sa najväčší festival pracovných príležitostí Profesia days Kreatívnu komunikáciu na podporu populárneho eventu má už druhý rok na starosti agentúra Respect APP.
Nemecká značka oblečenia s.Oliver oslavuje 20 rokov na slovenskom trhu Na Slovensku a v Českej republika sa značka s.Oliver objavila v roku 2004. Dnes má u nás štyri predajne a v Česku 29.
Lenka Filas: On-trade upgrade Istropolitana Ogilvy spolu s mesačníkom Stratégie hľadajú odpoveď na otázku, ako súčasná turbulentná doba mení biznis, úlohu marketéra a smerovanie komunikácie
Attila Végh schytáva ďalšiu ranu: Už tretia značka odskakuje od spolupráce Po Renaulte a Pierre Baguette ruší spoluprácu s populárnym influencerom a bojvníkom MMA pivovar Corgoň.
FAIRSQUARE bude približovať svet práva cez PR agentúru Kharisma Advokátska kancelária FAIRSQUARE prešla začiatkom roka rebrandingom, ktorého súčasťou je nový názov, ako aj identita.
Billa má novú kampaň na svoju privátnu značku Produkt je taký neodolateľný, že s ním nebudete môcť prestať.
Korporátnu komunikáciu v BILLA vedie Jana Riečanská, Marek Kravjar je novým hovorcom Nové oddelenie korporátnej komunikácie majú v sieti supermarketov od januára 2024. Vytvorili ho po zmene svojej organizačnej štruktúry.
Dve televízie vysielajú vlastný seriál Iveta. Markíza s ním uhrala priemer, Jojke padá na dno V piatkový prime-time sa odohral silný súboj dvoch televízií a nedeľa znovu jednoznačne patrila televíznej tanečnej šou Let´s Dance.
Redaktorka Markízy Gabriela Kajtárová mení svoje pôsobisko TV Markíza si plánuje podchytiť tému eurovoľby vo veľkom. V Bruseli plánuje vlastnú redakciu a bude prinášať zaujímavé príbehy ľudí, ktorí uspeli na európskej úrovni.
O2 spúšťa kampaň k novej SIM-ke O2 Junior navrhnutej pre rodičov Ide o ďalšiu kreatívnu kampaň, ktorá prináša zákazníkom jednoduché riešenie, čím nadväzuje na posolstvo „Pretože nám záleží“. Za kampaňou stojí agentúra TRIAD.
Prevádzkovateľ 6 tisíc e-shopov: Slovensko čaká v online nakupovaní silný rok Dáta spoločnosti Shoptet, ktorá prevádzkuje tisícky slovenských e-shopov, predpovedajú, že rok 2024 bude z pohľadu e-commerce úspešnejší, ako tie minulé.
SkyShowtime spúšťa predplatné s reklamou. Predaj reklamy jej zastreší Paramount Medzinárodná streamovacia platforma pre existujúcich klientov ponecháva 50 percentnú zľavu. Ale aj tak si budú musieť po novom priplatiť.
GroupM aj Mindshare majú nové vedenie Organizačné zmeny v GroupM majú posilniť jej pozíciu v CEE regióne.
Uletená policajná posila Nikol je späť. Ešte bláznivejšia, originálnejšia a výnimočnejšia Komediálny kriminálny seriál s Táňou Pauhofovou v hlavnej úlohe bude na obrazovkách TV Markíza už od pondelka 22. apríla 2024 pokračovať ďalšími ôsmimi premiérovými epizódami.
Young Lions 2024: Poznáme výsledky, víťazi idú do Cannes Výsledky súťaže mladých talentov v reklame sú známe. Porota rozhodla o cenných kovoch aj miestenkách na prestížny medzinárodný festival.
Attila Végh stratil ďalšieho sponzora. Známej bagetérii prekážali jeho vulgárne vyjadrenia Športovec poskytol ešte minulý týždeň pre CNN Prima News rozhovor, v ktorom sa nekontrolovateľne pustil do svojich hejterov.
Víkendové diskusie aj o možnom zmrazení eurofondov, či o slobode slova a médiách Po tom, čo vládni politici odmietli chodiť do politickej diskusie Na telo, sa Markíza rozhodla, že svojich hostí dopredu prezrádzať nebude.
Streamer MAX prezradil ceny predplatného pred spustením rozšírenej služby u nás Všetky možnosti predplatného budú zahŕňať kompletné vysielanie olympijských hier v Paríži 2024, a to naživo aj na vyžiadanie.
Sobotné večery budú patriť československej popovej ikone. Iveta mieri z Voyo do Markízy Prvých šesť epizód série, ktorá mapuje dve dekády života a kariéry Ivety Bartošovej, uvidíte počas troch sobotných večerov. TV Markíza seriál uvádza na 10. výročie jej tragického úmrtia.
Česko-slovenská PFX Group, ktorá pracuje na hollywoodskej produkcii, expanduje Spoločnosť pracovala na vizuálnych efektov do seriálu Stranger Things či na výrobe efektov do filmu Napoleon od režiséra Ridleyho Scotta. Teraz mieri aj do Poľska.
Kooperativa reaguje na kauzu s vykradnutou prevádzkou influencera: Mrzí nás, ak sa cítite oklamaní Poisťovňa hovorí, že iba chcela upozorniť na riziká, ktoré život prináša.
Na nože pri obrovskej sile. Šliape na päty diváckym hitom Let´s Dance či Dunaj Kuchárska reality šou včera pokorila magickú hranicu sledovanosti a prepisovala svoje doterajšie rekordy.
Bob a Bobek v novej edícii a kúzelnej kampani Harmony “Harmony ponuka, z kúzelného klobúka”, tak znie claim novej kampane Harmony na podporu limitovanej edície produktov Bob a Bobek.
Pozrite si promo Jojky k majstrovstvám v hokeji. Stavili na emócie a svietiace hokejky Pod novú promo upútavku sa podpísal kreatívny tím Jojky pod vedením Ondreja Garana Hutníka.
Ako dokázať, že marketing prináša značke reálnu hodnotu? Vytváranie hodnoty je najdôležitejšou úlohou v každom biznise. Marketing tu hrá kľúčovú rolu. Jeho úlohou je vytvárať hodnotu uspokojovaním potrieb ľudí. Vďaka vynikajúcemu marketingovému prístupu bude viac zákazníkov nakupovať viac produktov, častejšie a za vyššiu cenu. A to akcionári chcú.
Dramaturg Ruže: Stavili sme na absolútny unikát, ktorý v Bachelorovi ešte nebol. A vyšiel Najbližšia epizóda najzamilovanejšej reality šou bude plná vyhrotených emócií. Aj takéto drámy musel v šou zvládať jej dramaturg Radúz Kafka. Ako sa mu pracovalo s dievčatami, ale aj ďalšie pikošky zo zákulisia šou, nám porozprával v rozhovore.
Bývalý Markizák Henrich Krejča má novú prácu Po desaťročiach v médiách sa zamestnal v Slovenskej akadémii vied.
Vznikne šesťdielny seriál o francúzskej prvej dáme Brigitte Macronovej Dej v životopisnej sérii sa zameria najmä na romantické aspekty života manželky francúzskeho prezidenta.
Tomáš Bezák z Lidlu: Naďalej budeme robiť porovnávaciu reklamu. V zahraničí funguje ešte ostrejšie Tomáš Bezák v podcaste Stratégií OK360° hovorí aj o prešľapoch a chybách, ktoré značka vo svojej slovenskej histórii urobila.
Toto je elektronická recepčná Welcomo, automatizáciu vstupu do budov rieši AI Rýchlosť, s akou si inovatívne technológie, automatizácia a umelá inteligencia nachádzajú cestu do všetkých segmentov života, je veľmi vysoká. Prichádza však nové riešenie.
9,5 z 10 zákazníkov je spokojných s Radosťou. Nová kampaň je zo sveta roztlieskavačiek Operátor v appke Radosť tomto roku oslávi už štvrté výročie. Predstavuje novú mediálnu kampaň, ktorú postavil na spokojnosti zákazníkov.
Kým Simonina šou Donaha! zbúrala Silvester, jej manžel Joe Trendy sa pýta "Prečo práve ja?" Nakrúcanie programu pre sekciu Voyo špeciál je naplánované na pondelok 20. mája 2024 a fanúšikovia stand-up comedy žánru môžu byť aj tentokrát jeho súčasťou. Lístky sú už teraz dostupné v predaji.