StoryEditor

Plzeňský Prazdroj upravuje identitu svojich nealko pív. Birell mení dizajn

03.05.2024, 10:26
Autor:
redred

Za návrhom novej vizuálnej identity a loga stojí londýnska agentúra Purple Creative, samotnú podobu balení si vzala na starosť talianska agentúra Smith Lumen.

Populárna značka nealkoholického piva Birell zažíva prelomový rok. Po uvedení nového radu Birell Active, keď predstavila vôbec po prvýkrát na Slovensku ochutené nealkoholické pivo s pridaným kofeínom, teraz pristupuje ku kompletnej zmene dizajnu obalov a všetkých materiálov reprezentujúcich značku. V novej modernej vizuálnej identite sa ešte viac odráža sviežosť nápojov a kvalita ingrediencií.

image

Birell mení dizajn.

Nový rad Birell Active, ktorý je na trhu dostupný od konca februára, sa stal prvou skupinou produktov, ktoré sa predstavili v novom kabáte. Nový dizajn obalov získa počas apríla a mája aj kompletné existujúce portfólio obľúbených nápojov značky Birell zahŕňajúce ochutené i neochutené varianty nealkoholického piva. Súčasťou zmeny je aj úprava loga Birell, ktoré všetky produktové rady aj komunikačné aktivity značky spája.

image

Birell mení dizajn.

„V posledných rokoch sa značka Birell teší rastúcej obľube a ponúka každý rok nové príchute a varianty. Preto sme sa rozhodli novým atraktívnym dizajnom obalov vizuálne zjednotiť jednotlivé rady našich nápojov a zároveň vyzdvihnúť skvelý obsah. Pri nealko radleroch reprezentuje moderný a prémiový dizajn šťavnatosť a sviežosť. Neochutené varianty zase výraznejšie znázorňujú niektoré použité suroviny, teda jačmeň a chmeľ tej najvyššej kvality. Pod značkou Birell nájdu spotrebitelia stále tie isté prvotriedne nealkoholické pivá a radlery plné osviežujúcej ovocnej chuti, na ktoré sú zvyknutí a ktoré milujú, len v novom atraktívnom kabáte,“ vysvetľuje Zuzana Tomková, Brand manažérka značky Birell. 

image

Birell mení dizajn.

Za návrhom novej vizuálnej identity a loga stojí londýnska agentúra Purple Creative, samotnú podobu balení si vzala na starosť talianska agentúra Smith Lumen, ktorá má na svojom konte už niekoľko ocenení za produktový dizajn značiek. Birell je súčasťou portfólia pivovarníckej spoločnosti Plzeňský Prazdroj Slovensko. A obe kreatívne agentúry spolupracovali so značkami Plzeňského Prazdroja už v minulosti.

Birell v nových obaloch bude v obchodoch dostupný počas apríla a mája roku 2024.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. máj 2024 10:26