StoryEditor

Magnesia predstavuje po 11 rokoch novú vizuálnu identitu

02.05.2024, 10:07
Autor:
redred

Symbolizuje ju levia sila prírodného horčíka. 

Značka Magnesia, prírodná minerálna voda s vysokým obsahom zdraviu prospešného horčíka, po 11 rokoch kompletne aktualizuje svoju vizuálnu identitu. Do centra pozornosti sa tak dostáva symbol leva, ktorý je s Magnesiou spätý od počiatku značky. Teraz prichádza vo výraznejšom a modernom poňatí.

„Impulzom k celkovému redizajnu nášho loga bola potreba modernizácie a prispôsobenia súčasným trendom. Predchádzajúci dizajn už neodrážal dynamiku a inovatívne smerovanie našej značky,“ objasňuje dôvody zmeny Karolína Šimonová, Brand Managerka značky Magnesia.

„Nové logo v prvom rade symbolizuje leviu silu prírodného horčíka. Sme presvedčení, že moderný dizajn potvrdzuje prémiovosť našej značky, okrem iného vďaka svojmu minimalizmu, použitiu metalických farieb a celkovému prevedeniu. Rovnako sme sa rozhodli pre výraznejšie odlíšenie podľa stupňa perlivosti,“ dodáva.

Nová vizuálna identita Magnesia, ktorú vytvorila medzinárodná agentúra FutureBrand, má za cieľ posilniť image značky ako ikony tým, že tvoria rafinované vizuálne prvky a výrazný symbol, ktorý dokonale vystihuje jej podstatu.

image

Značka Magnesia mení svoju vizuálnu identitu.

„Odklon od erbu evokujúceho aristokratické dedičstvo k pôsobivej ikone leva nám umožnil lepšie využiť silu značky. V procese redizajnu sme dali prednosť základným vlastnostiam brandu, najmä sile spojenej s horčíkom. Hoci bol znak s dvoma levmi významným dedičstvom, cítili sme potrebu vyvinúť ho v modernejšiu ikonu. Pre udržanie spojenia značky s hlavným symbolom sme elegantne začlenili veľké M do levej hrivy, čím sme zaistili jemné, ale výrazné prepojenie,“ vysvetľuje hlavnú inšpiráciu pre tvorbu Fabrizio Severino, Design Director milánskeho FutureBrandu.

Inovatívny prístup k redizajnu je podporený prepracovanou marketingovou stratégiou, zahrňujúcou PR, online reklamu, spoluprácu s influencermi a kampaňou v médiách.  Špecifický prístup k digitálnym a tradičným médiám má za úlohu maximálne osloviť a zapojiť cieľové publikum.

„Chceme sa viac zamerať na mladšiu cieľovú skupinu, ale zároveň nezabúdame na nášho tradičného spotrebiteľa. Tomu individuálne prispôsobíme komunikáciu na všetkých kanáloch,“ upresňuje Karolína Šimonová.

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. máj 2024 10:08