O2 spúšťa kampaň k novej SIM-ke O2 Junior navrhnutej pre rodičov.
StoryEditor

O2 spúšťa kampaň k novej SIM-ke O2 Junior navrhnutej pre rodičov

22.04.2024, 12:07
Autor:
redred

Ide o ďalšiu kreatívnu kampaň, ktorá prináša zákazníkom jednoduché riešenie, čím nadväzuje na posolstvo „Pretože nám záleží“. Za kampaňou stojí agentúra TRIAD.

„Aj keď sú na mobile, stále sú to deti. Majte ich bláznovstvá pod palcom so SIM-kou O2 Junior“ znie v novom kampaňovom spote od O2. Ústredným motívom sú malí uličníci, ktorí robia šibalstvá nielen vo fyzickom svete, ale aj v tom digitálnom. Atmosféru podčiarkuje známa melodická pieseň Chráň svoje bláznovstvá od Petra Nagya.

image

Natáčanie kampane O2 novej SIM-ke O2 Junior navrhnutej pre rodičov.

„Pri navrhovaní kampane sme vychádzali zo zistení, že rodičia chcú mať väčší prehľad o tom, čo robia ich deti v digitálnom svete. V kampani sme sa preto zamerali na metaforu detského uličníctva, ktorá ukazuje, že deti vedia ako v normálnom, tak aj v digitálnom svete kadečo vyparatiť,“ približuje komunikačný expert Lukáš Valla. Operátor preto v kampani odpovedá na túto zákaznícku potrebu komunikačným posolstvom: Prinášame jednoduché riešenie pre všetkých rodičov.

Benefitmi SIM-ky O2 Junior sú jednoduché riadenie mobilnej spotreby, bezpečnostná ochrana pred neželaným obsahom a inými nástrahami internetu. Taktiež garancia toho, že dieťa sa vždy dovolá, pretože má neobmedzené volania a SMS na 3 telefónne čísla do všetkých sietí.

image

Natáčanie kampane O2 novej SIM-ke O2 Junior navrhnutej pre rodičov.

Kampaň štartuje televíznym spotom, na ktorý sa bude napájať online komunikácia. Súčasťou kampane budú aj neobvyklé outdoorové formáty, ako napríklad mega-donut na billboarde, rollovací citylight, a tiež interaktívny streetart mural na fasáde bytovky v Starom Meste.

„Tvorili sme mimoriadne náročnú, ale verím, že aj užitočnú kampaň pre rodičov. Jej súčasťou je street art od OVE pictures, ktorý sa vyjadruje k téme detí v digitálnom svete. Niečo iné vidíte na ňom voľným okom,  niečo iné cez vytvorený filter. Pretože pozerať sa na danú tému očami detí aj rodičov sme sa snažili v celej kampani,“ hovorí Vlado Kurek, kreatívny riaditeľ TRIAD-u.

Vizitka kampane

Klient: O2 Slovakia – Lukáš Valla, Štefan Póša, Natália Sinay, Radka Rýzková, Veronika Vicenová

Agentúra: TRIAD

Creative director: Vlado Kurek

Chief Creative & Strategy Director: Martin Woska

Strategy: Šimon Gál, Monika Farkašová

Idea & Copywriter: Šimon Gál, Juraj Stehlík

Art director: Kamil Krajniak

Graphic Designer: Andrea Vargová,  Miloš Karapancsik

Social media: Soňa Kočková

Account director: Martin Pajerský

Account manager: Natália Blašková, Nikola Fedorjaková

Produkcia: PROTOS PRODUCTIONS

Režisér: Jonáš Karásek

Kamera: Juraj Chlpík

Produkčný manažér: Andrea Mlynková

Postprodukcia: Studio Ekran

Originálna nahrávka: Peter Nagy - Chráň svoje bláznovstvá

Aranžmán: Viktor Hazard

Spev: Stella Surin

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. apríl 2024 12:07