Rebríček spokojnosti zostavuje zdravotná poisťovňa Dôvera. Pri jeho zostavovaní vychádzala z takmer 9 000 dotazníkov vyplnených pacientmi. Pacienti zdravotnícke zariadenia posudzovali v troch oblastiach - spokojnosť s tzv. hotelovými službami (strava a ubytovanie), spokojnosť s prístupom a správaním personálu a zrozumiteľnosť informácií, ktoré dostavali počas hospitalizácie a pri prepúšťaní. Ide o výsledok subjektívnej spokojnosti pacientov,“ povedal člen predstavenstva Dôvery Mgr. MUDr.Marian Faktor.
Hodnotilo sa známkami ako v škole – od jednotky po päťku. Najlepším hodnotením bola podľa Mgr. MUDr. Faktora jednotka, najhorším päťka.
Celková priemerná známka hodnotenia bola 1,46. „Išlo o najlepšie hodnotenie za celú his...
Zostáva vám 85% na dočítanie.