Moderné deti sa čoraz častejšie vyskytujú v digitálnych svetoch. Deti narodené po roku 2000 prežívajú začiatok svojho života obklopené digitálnymi technológiami. Vedcov logicky zaujíma, aké zmeny spôsobujú – či už k lepšiemu, alebo k horšiemu.
Štúdií na túto tému sú stovky, ale len ťažko sa medzi sebou ich výsledky porovnávajú. Preto medzinárodný vedecký tím vzal tridsaťtri výskumov, ktoré sledovali jednu stránku tohto fenoménu: priamo monitorovanie detského mozgu. A potom vedci našli metódu, ako výsledky týchto veľkých, významných a kvalitných štúdií zjednotiť. Výsledkom je nová metaštúdia, ktorá priniesla zatiaľ n...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.