Aj ja som si chcel rypnúť, keď som sa dozvedel o zaradení novely zákona 363/2011 Z. z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín do medzirezortného pripomienkového konania.
Návrh zákona je rozsiahly. Dnes by som sa chcel zamerať na dlhodobo zanedbanú oblasť rozhodovania zdravotných poisťovní o osobitných úhradách za lieky, zdravotnícke pomôcky a dietetické potraviny.
Kde začnem? S touto otázkou som otvoril navrhované zmeny § 88.
Podstata
Keď som sa začítal, tak mi napadlo jedno: „Ejha, toto nie je zlé!“
V nasledujúcich riadkoch sa nebudem venovať formálnym a právno-technickým nedokonalostiam, ale zameriam sa na podstatu.
Spôsob, ktorý ministerstvo zdravotníctva zvolilo pri zmene § 88, nie je zlý. Ba dokonca rád konštatujem, že ide o krok, dokonca sériu krokov, dobrým smerom.
V úvode som možno navodil dojem, že sa dnes kritizovať nebude. Pravdupovediac, budem kritický, ale pokúsim sa o to láskavým spôsobom a predovšetkým s dobrým úmyslom pozitívne prispieť k odbornej diskusii o obsahu a forme zmeny rozhodovania poisťovní o osobitných úhradách.
Návrh ministerstva zdravotníctva zachováva...
Zostáva vám 85% na dočítanie.