StoryEditor

NCZI posilňuje zákaznícku infolinku. Denne obslúžia tisícky požiadaviek

09.08.2021, 13:54
Autor:
tasrtasr
K súčasným 28 operátorom NCZI postupne pribudne ďalších 20 zaškolených pracovníkov z externej firmy.

Národné centrum zdravotníckych informácií (NCZI) začalo od pondelka posilňovať infolinku svojho call centra.

K súčasným 28 operátorom NCZI postupne pribudne ďalších 20 zaškolených pracovníkov z externej firmy. Informovala o tom Alžbeta Sivá, hovorkyňa NCZI.

"NCZI sa od začiatku leta stretáva s mnohými podnetmi od občanov, ktoré sa týkajú hlavne digitálnych COVID preukazov EÚ. Pred viac ako dvomi týždňami sme vytvorili operačné stredisko, ktoré spracováva a rieši podnety od občanov. Veríme, že aj posilnenie samotného call centra prispeje k rýchlejšiemu servisu pre občanov," uviedol generálny riaditeľ NCZI Pavol Capek.

NCZI začalo spoluprácu s externou firmou CrystalCall.

Call centrum NCZI je k dispozícii každý deň od 8.00 h do 20.00 h, operátori denne obslúžia približne 3000 požiadaviek.

"Priemerný čas hovoru sa pohybuje v rozpätí od šiestich do ôsmich minút v závislosti od požiadavky volajúceho. Veľmi často sa stáva, že operátor počas hovoru vybaví aj viacero volajúcich, najmä ak ide o rodinných príslušníkov," zhrnul Capek.

01 - Modified: 2022-12-18 10:55:00 - Feat.: - Title: Vlani fungovalo na Slovensku takmer 14 tisíc zdravotníckych zariadení. Väčšina z nich sú ambulancie 02 - Modified: 2022-12-03 11:00:00 - Feat.: - Title: Elektronická práceneschopnosť je najlepším digitálnym projektom tohto roka 03 - Modified: 2022-08-20 08:00:00 - Feat.: - Title: Zavádzať elektronické objednávanie pri nedostatku lekárov je trúfalosť 04 - Modified: 2022-06-03 05:00:00 - Feat.: - Title: Lekári zapísali do systému už desiatky ePN-iek 05 - Modified: 2022-05-26 13:00:00 - Feat.: - Title: Počet pacientov so sklerózou multiplex na Slovensku narastá. Pribudli ich tisíce
menuLevel = 2, menuRoute = zdn/spravy, menuAlias = spravy, menuRouteLevel0 = zdn, homepage = false
03. jún 2023 04:17