Národné centrum zdravotníckych informácií (NCZI) začalo od pondelka posilňovať infolinku svojho call centra.
K súčasným 28 operátorom NCZI postupne pribudne ďalších 20 zaškolených pracovníkov z externej firmy. Informovala o tom Alžbeta Sivá, hovorkyňa NCZI.
"NCZI sa od začiatku leta stretáva s mnohými podnetmi od občanov, ktoré sa týkajú hlavne digitálnych COVID preukazov EÚ. Pred viac ako dvomi týždňami sme vytvorili operačné stredisko, ktoré spracováva a rieši podnety od občanov. Veríme, že aj posilnenie samotného call centra prispeje k rýchlejšiemu servisu pre občanov," uviedol generálny riaditeľ NCZI Pavol Capek.
NCZI začalo spoluprácu s externou firmou CrystalCall.
Call centrum NCZI je k dispozícii každý deň od 8.00 h do 20.00 h, operátori denne obslúžia približne 3000 požiadaviek.
"Priemerný čas hovoru sa pohybuje v rozpätí od šiestich do ôsmich minút v závislosti od požiadavky volajúceho. Veľmi často sa stáva, že operátor počas hovoru vybaví aj viacero volajúcich, najmä ak ide o rodinných príslušníkov," zhrnul Capek.