StoryEditor

Špecializovaná príloha Eventy 2023: Zážitky sa počítajú vždy

06.10.2023, 10:30
  • Marketéri ich nemôžu ignorovať. To je jasné, ale môžu potláčať ich dôležitosť na nižšie a nižšie priečky.
  • Alebo naopak, vyzdvihnúť a urobiť z nich svoju konkurenčnú výhodu.
  • Reč je o eventoch, ktoré majú významné miesto aj v reklamnej brandži.
  • Aktuálnym otázkam, ktoré sa týkajú tejto oblasti sa venujeme v špecializovanej prílohe Stratégií Eventy 2023.

Eventy sú stále neodmysliteľnou súčasťou úspešných marketingových stratégií, no krízy uplynulých rokov s nimi poriadne pozametali. Poďme si teda spolu pripomenúť, prečo sú podujatia a live marketin...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-10-31 10:21:39 - Feat.: - Title: V roku 2024 bude na eventoch populárna umelá inteligencia aj cielenie na Gen Z (Anketa Stratégií) 02 - Modified: 2023-10-27 09:04:24 - Feat.: - Title: Live eventy sú dôležité na budovanie brandu aj získavanie nových obchodných partnerstiev (Anketa Stratégií) 03 - Modified: 2023-10-17 13:17:00 - Feat.: - Title: Najviac sú žiadané konferencie o online marketingu, IT a umelej inteligencii (Anketa Stratégií) 04 - Modified: 2023-10-16 11:09:44 - Feat.: - Title: Trendy, ktoré budú vládnuť eventom v roku 2024: Svoje miesto si posilní umelá inteligencia či udržateľné témy 05 - Modified: 2023-10-13 12:33:14 - Feat.: - Title: Šéf Leopard Production Tomáš Ručkay: Snažíme sa o reštart celej brandže
menuLevel = 2, menuRoute = news/specialne-prilohy, menuAlias = specialne-prilohy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 01:27