Diplom, ktorý otvára dvere je kampaňou pre Fakultu elektrotechniky a informatiky STU.
StoryEditorVizuál: Väčšinou to býva silná kategória. Vo februári sa tak nestalo
Všetky prihlásené práce dostali od našej poroty podpriemerné hodnotenie.
Aby víťaz kategórie vizuál dostal iba 3,3 bodu? To si hádam ani nepamätáme. Vizuály bývajú väčšinou ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-12 08:18:28 - Feat.: 0 - Title: Digital social media: Veštenie s Majou sa stalo "top prácou mesiaca"
02 - Modified: 2024-03-11 15:27:29 - Feat.: 0 - Title: Craft: Manifest 2024 pre Tatra banku je jasný víťaz
03 - Modified: 2024-03-08 13:41:27 - Feat.: 0 - Title: Rodina je ten najdôležitejší tím, odkazuje Telekom v novej kampani s Brankom Radivojevičom
01 - Modified: 2024-03-12 08:14:53 - Feat.: - Title: Michal Hornický: Darmo, bol to suchý mesiac
02 - Modified: 2024-03-11 15:45:20 - Feat.: - Title: Media a Kampaň: Obidve kategórie patria MADE BY VACULIK
03 - Modified: 2024-01-31 19:45:07 - Feat.: - Title: Príliš veľa priemeru kazí dojem
04 - Modified: 2024-03-11 14:07:29 - Feat.: - Title: Film TV reklama: Tri ťuky 2 sú vtipné a jasné. Aj preto vo februári vyhrali svoju kategóriu
05 - Modified: 2024-03-11 14:19:34 - Feat.: - Title: OOH: Nebuďte zvieratá majú pekný headline a zaujímavú slovnú hračku