Young Lions 2024: Poznáme výsledky, víťazi idú do Cannes Výsledky súťaže mladých talentov v reklame sú známe. Porota rozhodla o cenných kovoch aj miestenkách na prestížny medzinárodný festival.
Attila Végh stratil ďalšieho sponzora. Známej bagetérii prekážali jeho vulgárne vyjadrenia Športovec poskytol ešte minulý týždeň pre CNN Prima News rozhovor, v ktorom sa nekontrolovateľne pustil do svojich hejterov.
Víkendové diskusie aj o možnom zmrazení eurofondov, či o slobode slova a médiách Po tom, čo vládni politici odmietli chodiť do politickej diskusie Na telo, sa Markíza rozhodla, že svojich hostí dopredu prezrádzať nebude.
Streamer MAX prezradil ceny predplatného pred spustením rozšírenej služby u nás Všetky možnosti predplatného budú zahŕňať kompletné vysielanie olympijských hier v Paríži 2024, a to naživo aj na vyžiadanie.
Sobotné večery budú patriť československej popovej ikone. Iveta mieri z Voyo do Markízy Prvých šesť epizód série, ktorá mapuje dve dekády života a kariéry Ivety Bartošovej, uvidíte počas troch sobotných večerov. TV Markíza seriál uvádza na 10. výročie jej tragického úmrtia.
Česko-slovenská PFX Group, ktorá pracuje na hollywoodskej produkcii, expanduje Spoločnosť pracovala na vizuálnych efektov do seriálu Stranger Things či na výrobe efektov do filmu Napoleon od režiséra Ridleyho Scotta. Teraz mieri aj do Poľska.
Kooperativa reaguje na kauzu s vykradnutou prevádzkou influencera: Mrzí nás, ak sa cítite oklamaní Poisťovňa hovorí, že iba chcela upozorniť na riziká, ktoré život prináša.
Na nože pri obrovskej sile. Šliape na päty diváckym hitom Let´s Dance či Dunaj Kuchárska reality šou včera pokorila magickú hranicu sledovanosti a prepisovala svoje doterajšie rekordy.
Bob a Bobek v novej edícii a kúzelnej kampani Harmony “Harmony ponuka, z kúzelného klobúka”, tak znie claim novej kampane Harmony na podporu limitovanej edície produktov Bob a Bobek.
Pozrite si promo Jojky k majstrovstvám v hokeji. Stavili na emócie a svietiace hokejky Pod novú promo upútavku sa podpísal kreatívny tím Jojky pod vedením Ondreja Garana Hutníka.
Ako dokázať, že marketing prináša značke reálnu hodnotu? Vytváranie hodnoty je najdôležitejšou úlohou v každom biznise. Marketing tu hrá kľúčovú rolu. Jeho úlohou je vytvárať hodnotu uspokojovaním potrieb ľudí. Vďaka vynikajúcemu marketingovému prístupu bude viac zákazníkov nakupovať viac produktov, častejšie a za vyššiu cenu. A to akcionári chcú.
Dramaturg Ruže: Stavili sme na absolútny unikát, ktorý v Bachelorovi ešte nebol. A vyšiel Najbližšia epizóda najzamilovanejšej reality šou bude plná vyhrotených emócií. Aj takéto drámy musel v šou zvládať jej dramaturg Radúz Kafka. Ako sa mu pracovalo s dievčatami, ale aj ďalšie pikošky zo zákulisia šou, nám porozprával v rozhovore.
Bývalý Markizák Henrich Krejča má novú prácu Po desaťročiach v médiách sa zamestnal v Slovenskej akadémii vied.
Vznikne šesťdielny seriál o francúzskej prvej dáme Brigitte Macronovej Dej v životopisnej sérii sa zameria najmä na romantické aspekty života manželky francúzskeho prezidenta.
Tomáš Bezák z Lidlu: Naďalej budeme robiť porovnávaciu reklamu. V zahraničí funguje ešte ostrejšie Tomáš Bezák v podcaste Stratégií OK360° hovorí aj o prešľapoch a chybách, ktoré značka vo svojej slovenskej histórii urobila.
Toto je elektronická recepčná Welcomo, automatizáciu vstupu do budov rieši AI Rýchlosť, s akou si inovatívne technológie, automatizácia a umelá inteligencia nachádzajú cestu do všetkých segmentov života, je veľmi vysoká. Prichádza však nové riešenie.
9,5 z 10 zákazníkov je spokojných s Radosťou. Nová kampaň je zo sveta roztlieskavačiek Operátor v appke Radosť tomto roku oslávi už štvrté výročie. Predstavuje novú mediálnu kampaň, ktorú postavil na spokojnosti zákazníkov.
Kým Simonina šou Donaha! zbúrala Silvester, jej manžel Joe Trendy sa pýta "Prečo práve ja?" Nakrúcanie programu pre sekciu Voyo špeciál je naplánované na pondelok 20. mája 2024 a fanúšikovia stand-up comedy žánru môžu byť aj tentokrát jeho súčasťou. Lístky sú už teraz dostupné v predaji.
Dramatické vyvrcholenie seriálového hitu Zrada zabralo, ale na svoj štart nestačilo Desaťdielna psychologicko-dramatická séria, ktorú Markíza adaptovala z britského originálu, divákov bavila a zaradila sa medzi najúspešnejšie programy tejto jari.
Trendy v digitále: Všetci spomínajú AI, ale trh ovplyvnili aj nižšie budgety Ktorý moment, trend, udalosť, kampaň, inovácia z uplynulých mesiacov stojí podľa vás za povšimnutie? Pýtali sme sa expertov digitálnych agentúr.
Rádio Expres draží: Gitara Elánu už majiteľa má, kto získa Slafkovského dres s podpisom? Dražba pre dobrú vec v spolupráci s Nadáciou Dobrý skutok ponúka aj ďalšie unikátne kúsky a dokonca jeden hudobný zážitok.
Nová kampaň ČSOB vznikla aj v spolupráci so študentkami Kampaň vznikla v spolupráci s reklamnou agentúrou MUW Saatchi & Saatchi a študentmi z Katedry marketingovej komunikácie Univerzity Komenského.
Agentúra roka 2024: Štatút súťaže Metodika aj súťaže, ktoré sa započítavajú do Agentúry roka, sa oproti roku 2023 nemenia.
ADMA otvorila prijímací proces – Uchádzajte sa o členstvo v asociácii Asociácia digitálnych marketingových agentúr už po 11. raz pozýva nových členov, aby sa pridali do zoskupenia TOP domácich digitálnych agentúr.
Nová reality show: Kaufland za zdravú výživu je už online! Kampaň je z dielne THIS IS LOCCO, produkčne zastrešovali Revers s režisérom Petrom Dvořákom.
AI: Najdôležitejšie nástroje, ich silné a slabé stránky Tento výrok počítačového vedca Larryho Teslera možno vnímať minimálne dvojzmyselne a pomerne presne vystihuje ambivalentný postoj reklamnej brandže k AI nástrojom.
Poznáme shortlisty Young Lions 2024 Porota rozhodla. Vo finále zabojuje o "dovolenku" v Cannes 38 prác.
V Zaraguze vzniklo hnutie PeriodGirlz!, ktoré bojuje za možnosť homeoffice či sickdays pre ženy počas menštruácie Do iniciatívy, ktorá sa snaží zlepšovať podmienky v práci pre ženy počas svojich citlivých dní, sa už zapojili slovenské firmy ako Eyerim, Websupport, Refresher, Risoto Design, Aurius, alebo združenie InTyMyta.
Slovensko je stále na tanečnej vlne, Top Gun patrila sobota a piatok Ruži pre nevestu Jediným programom víkendu, ktorý dokázal prilákať ku obrazovkám viac ako pol miliónové publikum bola nedeľná šou Let´s Dance.
Petit Press vstupuje ako minoritný vlastník do podcastovej aplikácie Toldo Aplikácia Toldo sa má stať platformou, ktorá umožňuje nielen spojenie medzi tvorcami podcastov a ich poslucháčmi. Umožňuje aj poslucháčom priamo podporiť svojho obľúbeného podcastera či vydavateľa.
Orange prichádza s novou hokejovou kampaňou s hviezdou Mariánom Hossom Za kampaňou s heslom "Už 18 rokov podporuje všetky generácie slovenského hokeja" stojí agentúra MADE BY VACULIK.
ShopRoku po prvýkrát ocenil aj udržateľné e-shopy. Poznáme víťazov Mená najkvalitnejších, najpopulárnejších a najinovatívnejších e-shopov za rok 2023 sú známe. Titul ShopRoku udeľuje nákupný poradca Heureka.sk už 15 rokov a o víťazoch rozhodujú zákazníci aj odborná porota.
Víkendové diskusie aj o hrozbe straty eurofondov i o konsolidácii verejných financií Cez víkend nás čaká ďalšia diskusia s premiérom SR Robertom Ficom, v ktorej bude diskutovať bez politického oponenta.
Vládni politici dali stopku Markíze. Čaká Na telo rovnaký osud ako Na hrane? Rozhodnutia o odmietaní účasti koaličných ministrov v oboch politických reláciách komunikoval minister životného prostredia Tomáš Taraba.
Matej Valo z Teórie kreativity: Najviac nás brzdí odvaha riskovať a imposter syndróm Ako pristupovať k vzdelávaniu a naštartovať kreativitu? Aj o tom hovorí známy kreatívec v podcaste Stratégií.
E-commerce si s PPC (ne)vystačí. Čo si vyžaduje zmena správania spotrebiteľov a inovácie? V dobe rýchlo sa meniacich obchodných príležitostí je potrebné udržať krok aj v oblasti e-commerce.
Orange má nové spojené oddelenie komunikácie Vedenia oddelenia, ktoré zastrešuje marketingovú komunikáciu, PR, korporátnu komunikáciu, sponzoring a CSR, sa ujal Tomáš Palovský
Oceňovaný režisér Peter Bebjak pracuje na filme o hudobnej legende Karolovi Duchoňovi Príbeh jedného z najobľúbenejších spevákov 70-tych a 80-tych rokov v Československu – Karola Duchoňa – sa dostane na plátna kín budúci rok v lete.
Predstavujeme vám TOP osobnosti slovenskej reklamy za rok 2023 Popri rebríčku Agentúra roka už tradične vzniká aj poradie osobností, ktoré v danom roku zásadne ovplyvňovali podobu slovenskej reklamy.
Digital PIE‘24 pozná shortlisty. Tieto práce zabojujú o prestížne ceny Cieľom prestížnej súťaže v digitálnom marketingu Digital PIE je ohodnotiť, vyzdvihnúť a oceniť najlepšie projekty v oblasti digitálneho marketingu na slovenskom trhu za uplynulý rok.
Markíza ostáva nespochybniteľným spravodajským lídrom Volebné vysielanie na Markíze malo rekordné výsledky a Televízne noviny sú stále jednotkou na trhu.
Šéf Európskej vysielacej únie: Som rád, že slovenská vláda reviduje legislatívu o RTVS. Nie je neskoro "Máme veľké obavy z toho, čo sa deje na Slovensku. Toto je už o demokracii. Toto je zákon, z ktorého treba mať obavy," povedal na konferencii o budúcnosti RTVS generálny riaditeľ Európskej vysielacej únie (EBU) Noel Curran.
Expertka na komunikáciu o bilbordoch Demokratov: Naozaj majú takto vyzerať politické kampane? Verejnosť bola pohoršená, lebo si myslela, že za bilbordmi stoja extrémisti. To, že ide o tízing Demokratov, bolo viac než prekvapivé.
Rytmus zverejnil na Instagrame číslo na novinára, ktorý sa ho pýtal nepríjemné otázky Redaktor Aktualít Matej Príbelský kontaktoval populárneho rapera kvôli jeho nedávnej návšteve na Úrade vlády.
Pri temnej novinke Prvé znamenie: Prichádza Satan! zatajíte v kinách dych Ide o prequelom klasického, legendárneho pôvodného hororu z roku 1976, ktorý definoval samotný hororový žáner.
Rozkvitne láska. Nová dávka romantiky na TV Doma od tvorcov Lásky na prenájom Turecký seriálový hit o kľukatých cestičkách lásky si môžete pozrieť vždy od pondelka do piatka o 19:00 hodine, a to hneď v dvoch častiach za sebou.
Ak brandwriting, tak teraz Objavte kľúčový diferenciátor značiek vo vizuálnej dobe. Copywriting je bežnou súčasťou marketingovej komunikácie. Všetci vieme, že je dôležitý, ale aj tak hrá v rastúcej vizualite posledných dekád takú nejakú menšiu rolu.
Attila Végh prichádza kvôli podpore prezidentského kandidáta o komerčného partnera Renault Slovensko mu oznámil, že končí spoluprácu, pretože jeho ambasádori musia byť apolitickí.
Ďalší útok na Machaja. Smer konfrontuje riaditeľa RTVS so statusmi falošného profilu Ľuboš Machaj upozorňuje, že s daným facebookovým profilom nemá nič spoločné. To však nevadí poslancovi Ľubošovi Blahovi a na šéfa telerozhlasu vyťahuje informácie, ktoré sa objavili na tomto profile.
Nápad je iba 80 percent úspechu. Exekúcia zvyšných 80 Backstage z marcového Hodnotenia Stratégií píše Chief Creative Office agentúry TRIAD Vlado Kurek.
Marcové Hodnotenie Stratégií: Bol to tak trošku roller coaster "Ale iba v pozitívnom zmysle," píše Backstage manažérka marketingu a komunikácie OZ Vagus Stanka Fabšíková.
Najlepšou kampaňou je Destinácia domov Pre svojho klienta Úsmev ako dar túto kampaň pripravila agentúra Respect APP.
TV reklama: O2 a Triad zaknihovali víťazstvo, na finále to však nie je V kategórii televízna reklama sme mali viacero prihlášok, iba jedna však atakovala 5-bodovú hranicu. Neúspešne.
Medzi online videami sme našli prácu mesiaca. Gratulujeme! Agentúre Mannschaft sa podarilo skórovať aj na marcovom Hodnotení Stratégií. Ich spoty pre Rádio Expres získali najvyššie body. Do finále ide ešte jedna práca.
Digital social media: Podržfľaška je milá sranda s virálnym potenciálom Porotu táto práca zaujala a postupuje aj do ročného finále.
Audio reklama: Víťazom kategórie je Mocná optika Práca získala dostatočný počet bodov na to, aby postúpila do ročného finále Hodnotenia Stratégií.
OOH: Víťaz spája svet nemocnice a hip hopu Túto prácu hodnotila porota vo viacerých kategóriách a občas sa nevedela dohodnúť či sa jej páči alebo nie.
Najlepší craft za marec má AR Koncert proti hejtu Až dve práce z tejto kategórie majú istú účasť vo finálovom Hodnotení. Okrem virutálneho eventu Tatra banky aj kampaň pre Niké s Petrou Vlhovou.
Vizuál: Agentúre pri tvorbe víťazného vizuálu výrazne pomohla AI Že sa s Petrou Vlhovou nedá cez sezónu stretnúť? Nevadí! Tak nám ju vytvorí umelá inteligencia.
Druhá šanca ožíva. Takto menia Koleníka, aby odlíšili doktora Fabiána od Waltera z Dunaja Hlavným hrdinom aj 3. série seriálového hitu Druhá šanca ostáva charizmatický „Dok“ – staronový primár Andrej Fabián, ktorého svárni znovu Ján Koleník. Sekundovať mu budú aj Líviu Bielovič, Sarah Arató, Filip Šebesta či Filip Tůma.
Slovenský e-commerce po 2 rokoch poklesu začína rásť. Úvodom roka poskočil o 4 percentá Skokan prvého kvartálu 2024 je záhradný ratanový nábytok a prepadákom sú zjazdové lyže s poklesom o viac ako polovicu. Analýzu priniesol pravidelný eCommerce Insider z analýz nákupného poradcu Heureka.
Spoznajte najobľúbenejšie značky Slovenska. Prieskum KPMG prináša prekvapenie medzi bankami Zákaznícka skúsenosť (CX) bola v roku 2023 do značnej miery ovplyvnená infláciou, ale aj nástupom nových technológii na báze AI.
Od začiatku sme verili, že téma rešpektu je správna a má šancu byť výnimočná Petra Novotná získala titul Marketérka roka 2023. A to bol dôvod aj na rozhovor pre magazín Stratégie.
Kým EÚ varuje pred používaním TikToku, nemecká vláda si tam práve otvorila účet Robí tak v čase, kedy krajiny ako Spojené štáty, Británia a Austrália už zakázali zamestnancom vlády používať aplikáciu Tiktok na služobných mobiloch.
Česi a Slováci vymysleli nový, jemný a ovocný Jägermeister ORANGE Značka uviedla novinku v 12 ikonických kluboch počas akcie Jäger DR🟠P. Za jedinú noc ju ochutnalo viac ako 8-tisíc ľudí.
Voyo už získalo 800 tisíc predplatiteľov. Vieme aký nový prémiový obsah pripravujú Lokálna streamovacia platforma zaznamenala za posledný rok vyše 603 miliónov video views. Vieme aké ďalšie originálne seriály na streame pribudnú.
Ako ďalej RTVS? Na odbornú debatu príde aj šéf EBU Noel Curran V stredu budú odborníci na verejnoprávne médiá debatovať o budúcnosti RTVS a nezávislých médiách ako takých.
Lenka Čerge Kubušová: Reklama je nekonečná hra, stále musíte byť v pozore V rubrike Talenty z brandže predstavujeme mladých a šikovných ľudí z reklamy, PR, médií aj sociálnych sietí. V rozhovore hovoria o sebe a svojich skúsenostiach z prvých rokov v kreatívnom priemysle.
Radovan Pokojný: Nový sociálny status Istropolitana Ogilvy spolu s mesačníkom Stratégie hľadajú odpoveď na otázku, ako súčasná turbulentná doba mení biznis, úlohu marketéra a smerovanie komunikácie.
Nečakaný odchod. V JOJke končí moderátorka Jana Krescanko Dibáková Jedným z dôvodov výpovede je aj koniec politickej diskusnej relácie Na hrane.
SUNDAY ADUCATION: Jakub Svetlík, Peter Kačenka a Michael Phelps Blog Lukáša Lukoniča aj tento mesiac prináša tipy pre ľudí, ktorých baví vzdelávať sa v reklame a marketingu. Nájdete medzi nimi legendu od Under Armour, prekvapivo kvalitný študentský podcast aj hinty Jakuba Svetlíka z Istropolitana Ogilvy.
Víkendové diskusie: Vplyv výsledku volieb prezidenta na politickú scénu a spravovanie štátu Počas volebného víkendu pripravili televízie dve zo štyroch tradičných sobotno-nedeľných politických debát.
Prezident ´24: Televízie si počas volebnej noci zopakujú volebný maratón i real-time 3D grafiku Telerozhlas prinesie diskusiu z Banskej Bystrice, odkiaľ pochádzajú obaja prezidentskí kandidáti, či Markíza znovu ukáže výsledky cez virtuálnu grafiku premietanú do reálneho prostredia pred Prezidentského paláca.
Panta Rhei má nového generálneho riaditeľa. Stal sa ním Martin Hromkovič Vo vedení najväčšej siete kníhkupectiev na Slovensku strieda v funkcii Michala Rajtera. Ten v spoločnosti aj naďalej zostáva v úlohe konzultanta pre strategické projekty.
Agentúra roka 2023: Pozrite si kompletné tabuľky a to, čo stálo za úspechom THIS IS LOCCO Aj za rok 2023 magazín Stratégie udeľuje prestížny titul, ktorý zohľadňuje ekonomickú výkonnosť aj úspechy na domácich aj zahraničných súťažiach v kreativite a efektivite.
Slovenský zväz ľadového hokeja spúšťa novú komunikačnú platformu Byť fér je #okej Ide o jasný a zrozumiteľný etický kódex, ktoré predstavuje akési interné hokejové desatoro.
NeoVízia sa ukázala v modernom šate. Očné kliniky dostali novú vizuálnu identitu Nové logo siete očných kliník má symbolizovať inovácie a radosť z lepšieho zraku.
Tréner z Kauflandu sa vracia! Tentoraz motivuje tím Ľadových krtov Kampaň je z dielne THIS IS LOCCO, produkciu zastrešili Hitchhiker Films.
Scenárista relácie SEDEM: Ak z politiky niečo glosujeme, tak nech to má náznak katarzie, nielen výsmechu Je autorom stoviek televíznych scenárov zábavných aj dramatických žánrov. Z množstva jeho diel najviac zarezonovali komediálne seriáli Duchovia, Mafstory, či Profesionáli. Je scenáristom a dramaturgom úspešnej relácie SEDEM. O zákulisí výroby tejto relácie, ale aj o sile slova sme sa porozprávali s Marekom Orelom.
Digitálne agentúry 2024: AI je ešte ďaleko od svojich limitov Ich potrebám, výzvam ale aj trendom v digitálnom marketingu sa venuje špecializovaná ročenka Stratégií, ktoré sú aktuálne v predaji.